Tematyka

    • Gdzie szukać pomocy?

      W przypadku pytań o Moodle, zachęcamy do zadawania ich na forum – dzięki temu możemy doskonalić nasze materiały.

    • Kontakt z prowadzącym

      Zdalny kontakt z prowadzącym odbywa się zwykle poprzez uniwersytecki e-mail. Prowadzący może także ustanowić zdalne konsultacje w czasie rzeczywistym na platformie MS Teams lub dopuścić komunikację przez czat MS Teams. Możliwe jest także - także za zgodą prowadzącego - wysyłanie indywidualnych wiadomości wewnętrznie w Moodle - z listy uczestników kursu bądź poprzez nasze imienne menu użytkownika w prawym górnym rogu ekranu.

      Prowadzący zaś może również kierować informacje do studentów poprzez forum Ogłoszenia na stronie kursu w Moodle. Na posty prowadzącego wysłane z Ogłoszeń studenci NIE mogą odpowiadać. Dyskusjom ze studentami służą inne fora, które prowadzący może dodać w kursie .

    • Wymagania techniczne

      Moodle działa w każdej z nowszych przeglądarek internetowych (z włączonym Javascriptem) - Chrome, Firefox, Edge, Opera, Safari. Dla niektórych zasobów może być potrzebna zgoda na „wyskakujące okienka” (pop-ups). Uwaga: Funkcja nagrywania wideo i dźwięku w technologii WebRTC bezpośrednio z interfejsu WWW może nie działać w Safari na MacOS. Aby skorzystać z funkcji nagrywania w takich sytuacjach, zalecamy Firefox, Chrome lub MS Edge.

    • Moodle vs Teams i Microsoft 365

      Obecnie systemy Moodle UAM oraz MS Teams / MS (Office) 365 działają niezależnie od siebie. Prowadzący, którzy chcą korzystać z obu środowisk, powinni zadbać oto, aby studenci zapisani w kursie Moodle byli tą samą grupą osób, co grupa zajęciowa w USOS oraz w MS Teams. Umożliwi to płynne przechodzenie (na komputerach czy w aplikacjach mobilnych) z jednego narzędzia do drugiego, bezpieczne linkowanie i osadzanie treści pomiędzy tymi narzędziami, współpracę na dokumentach itp.