23-PSDM-PPS
Cele kształcenia:
- przedstawienie zjawisk i typów komunikowania masowego jako narzędzi wpływu
społecznego
- dostarczenie wiedzy na temat strategii i mechanizmów budowania wizerunku publicznego w różnych sferach życia społecznego ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych
- kształtowanie umiejętności rozpoznawania i rozumienia zachowań autoprezentacyjnych ludzi w sytuacjach indywidualnych i społecznych ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych
- wykształcenie umiejętności projektowania i przeprowadzania profesjonalnych działań psychologicznych w budowaniu wizerunku publicznego osób, marek i instytucji w mediach społecznościowych
- zbudowanie umiejętności planowania interwencji zmierzających do redukcji negatywnych konsekwencji wizerunkowych w sytuacji „kryzysu wizerunkowego”
- zwiększenie kompetencji społecznych usprawniających autoprezentacje jednostki w różnorodnych typach relacji interpersonalnych
- Teacher: Dariusz Drążkowski