PW_01 - student ma wiedzę o systemie medialnym i jego relacjach z systemami ekonomicznym i politycznym (KW_02, KW_03, KW_07)
PW_02 - student ma wiedzę na temat rynków: prasowego, radiowego, telewizyjnego (KW_02, KW_03, KW_07)
PW_03 - student zna zadania nadawców publicznych (KW_02, KW_03, KW_07)
PU_01 - student formułuje istotę relacji pomiędzy systemem medialnym a politycznym i ekonomicznym (KU_01, K_U03, K_U05)
PU_02 - student wytłumaczy znaczenie wolności słowa i pluralizmu dla funkcjonowania państwa demokratycznego (KU_01, K_U03, K_U05)
PU_03 - student interpretuje trendy na rynku medialnym (KU_01, K_U03)
PK_01 - student ma świadomość roli środków społecznego przekazu dla funkcjonowania społeczeństwa (K_K01, K_K07, KK_11)
PK_02 - student jest wrażliwy na naruszanie wolności słowa i ograniczanie pluralizmu w środkach przekazu (K_K01, K_K07, KK_11)
PK_02 - student rozumie znaczenie postępowania zgodnie z zasadami etyki pracy dziennikarskiej (KK_11)
TK_09 - radiofonia i telewizja w Polsce (KW_02, KW_03, KU_01, K_U03, K_K01, K_K07)
TK_10 - deontologia mediów (KW_02, KW_03, KW_07, KU_01, K_U03, K_U05, K_K01, K_K07, KK_11)
TK_11 - nowe media. Trendy na rynku medialnym (KW_02, KW_03, KU_01, K_U03, K_K01, K_K07)
TK_12 - tabloidyzacja środków przekazu (KW_02, KW_03, KW_07, KU_01, K_U03, K_K01, K_K07)
- Nauczyciel: Maciej Skrzypek